Vijf veelgemaakte fouten die je promotie laten falen (en hoe je ze kan vermijden!)

Een campagne is niet zomaar iets dat je snel op een dagje helemaal opzet. Welk type materiaal, welk type promotie, … het lijken beslissingen die ...

HOE ONTWIKKELT HET GEDRAG VAN DE GEMIDDELDE CONSUMENT ZICH ?

Waveston voerde eind 2017 een studie uit onder meer dan 1000 Franse consumenten om hun koopgedrag te analyseren.

Welke campagne hebben jij lopen tijdens het WK ?

Het aftellen naar het WK in Rusland is begonnen !
Bijna 8000 landgenoten hebben al een ticket weten te bemachtigen én de grote sponsors zijn zeker van hun ...

DE IMPACT VAN DE GDPR OP JOUW PROMOTIONELE ACTIES

Op  25 mei 2018 treedt de Algemene Verordening Gegevensbescherming, beter gekend onder de naam “GDPR” in werking. Vandaag volstaat een simpele zoekopdracht in ...

TEVREDEN WERKNEMERS DAAR STREVEN WE NAAR!

Het welzijn van de werknemer wordt door HighCo DATA Benelux hoog in het vaandel gedragen. Zo hebben we dit jaar een welzijnsenquête ingevoerd, waarbij we ...

BELG NOG STEEDS EUROPEES KAMPIOEN VAN DE KORTINGSBON

Uit de cijfers die HighCo DATA Benelux heeft gepubliceerd, blijkt dat de Belgische gezinnen vorig jaar maar liefst 121 miljoen euro hebben bespaard op hun uitgaven ...

De toekomst van coupons rijmt op phygital

Vrijwel spontaan wordt HighCo DATA in verband gebracht met de bekende kortingcoupons. Niet onterecht, alleen zit het plaatje complexer in mekaar. Doorheen de jaren ...

RETAILSTART-UP VAN HET JAAR SEERUS EN HIGHCO SLAAN DE HANDEN IN ELKAAR

Seerus, winnaar van de eerste Belgische FIRST Awards voor de meestbelovende start-up in de retailsector, gaat met HighCo in zee. Met deze nieuwe samenwerking ...

GAMES GEVEN UW PROMOTIE EEN ROI-BOOST

Een spel is een natuurlijke vorm van communicatie. Ook op vlak van promotie bieden games daarom enorm veel potentieel. De ontwikkeling van een eigen game kan een ...